S športom proti stresu

Čeprav poznamo očitne koristi vadbe, kot sta pot za doseganje zdravega načina življenja in nadzorovanje telesne teže, pa včasih pozabljamo, da vadba in fizična aktivnost lahko pomagata tudi pri odstranjevanju stresa. Ste vedeli, da se v vsej evoluciji človek ni nikoli tako (pre)malo gibal kot danes in le 11 odstotkov žensk vadi dovolj pogosto? Zakaj torej ne bi bile v dobri telesni pripravljenosti in psihično pomirjene?

Ugotovili so, da redna vadba pomaga ljudem, ki so pod stresom, da ostanejo zdravi. Kako pa vadba sploh vpliva na premagovanje stresa? Ženskam, ki so uporabljale vadbo kot tehniko za premagovanje stresa, se je očitno znižal krvni tlak, izboljšala se je volja in kvaliteta spanca.

Zakaj šport pomaga?

Vadba pomaga pri odpravljanju stresnih hormonov (adrenalina) iz telesa, hkrati pa spodbuja telo, da proizvaja hormone, zaradi katerih se dobro počutimo (endorfini). Medtem ko vadimo, povečamo porabo kisika v vseh delih telesa, tudi v možganih. Poleg tega nam vadba pomaga v borbi z boleznijo, ki je lahko povezana s stresom. Redna vadba pripomore k večji odpornosti imunskega sistema, ki je pogosto na nizki stopnji, kadar smo pod stresom. Bele krvničke (limfociti) v krvi – ki nam pomagajo pri borbi z boleznijo – se povečajo po določenem času vadbe. Ugotovili so celo, da vadba pripomore k izboljšanju imunskega sistema tudi pri ljudeh, okuženih z virusom HIV. Poleg zgoraj omenjenega pa ima šport še dolgo vrsto drugih pozitivnih učinkov na človekov organizem, kot so npr. zmanjšanje možnosti za nastajanje krvnih strdkov, zmanjšanje slabega holesterola v krvi in krvnega tlaka, izboljšanje delovanja pljuč in drugo.

Nadzorovanje zaskrbljenosti in premagovanje depresije

Pomanjkanje vadbe, skupaj z drugimi dejavniki, kot so slaba prehrana in kronični stres, nas naredijo bolj ranljive in s tem bolj dostopne za psihološke zdravstvene težave, kot sta depresija in anksioznost. To sta verjetno dve od najpogostejših čustvenih doživljanj osebe, ki je pod stresom. In prav z redno vadbo, ki ima pomirjajoč vpliv, lahko dosežemo, da prevelike skrbi in depresija izginejo. Pravzaprav ni pomembno, katero vrsto vadbe si izberemo, tako hoja kot plavanje, resnejši tek, igranje tenisa ali golfa pripomorejo, da se človek sprosti.

Šport ni zdravilo, vendar ima velik terapevtski učinek, poleg tega pa ne le pomaga odpravljati depresijo, ampak jo tudi preprečuje. Dejstvo je, da je vadba pri nadzorovanju klinične depresije lahko prav tako učinkovita kot psihoterapija.


DC247 – formula za razstrupljanje in vitko linijo

34,90 24,90

DC 247 je odlična formula za vitkost in razstrupljanje telesa. Zaradi naravnih sestavin in prave kombinacije je DC 247 izdelek, ki resnično deluje. Neto količina: 56,16 g SUPER AKCIJA!