Slovenci najpogosteje elektroniko kupujemo prek spleta!

Raziskava je pokazala, da nakupna pot izdelkov zabavne elektronike traja povprečno 48 dni, povprečna višina nakupa pa je 363 evrov, so sporočili iz Iproma, ki je raziskavo z Valiconom izvedel med potrošniki, ki so v drugi polovici leta 2017 kupili izdelke zabavne elektronike.

Spletne trgovine so se v zadnjih letih zelo razvile

Nakupne navade slovenskega potrošnika so se po ugotovitvah raziskave v zadnjih petih letih bistveno razvile, predvsem zaradi napredka digitalne tehnologije in razvoja spletnih trgovin.

Pri kupcih zabavne elektronike je posebej učinkovito digitalno oglaševanje, saj je bilo 73 odstotkov potrošnikov pred nakupom izpostavljenih oglasom na digitalnih medijih, 29 odstotkov pa klasičnim oglasom.

Prepričajo nas tudi članki

Med najpogostejše sprožilce nakupa se uvrščajo objave in mnenja na spletu (39 odstotkov), članki na spletu (36 odstotkov), povezava v spletnem iskalniku (18 odstotkov). Kot vir spodbude pa je klasične, nespletne kanale navedlo 29 odstotkov potrošnikov.Potrošniki se sicer o izdelkih in pogojih nakupa najpogosteje informirajo na spletu, takih je 85 odstotkov vseh potrošnikov.

Nespletni kanali so tudi pomemben vir informacij, saj je v povprečju celotne izdelčne kategorije 51 odstotkov potrošnikov reklo, da so med raziskovalno fazo obiskali fizično trgovino, 59 odstotkov pa je informacije o izdelku ustno prejelo od prijatelja ali družine.

Potrošniki se med raziskovanjem najbolj zanašajo na spletne strani podjetja (67 odstotkov) in Googlov iskalnik po ponudnikih (65 odstotkov) ter spletne primerjalnike ponudb (63 odstotkov).

Kupujemo tudi prek pametnih telefonov!

Splet je pri izdelkih zabavne elektronike glavno orodje pri odločanju o nakupu, Slovenci v veliki večini za iskanje informacij o izdelkih uporabljajo pametne telefone, prek katerih se vse več nakupov tudi izvede, še ugotavlja raziskava.