Ko te napade jeza, napravi to

Ko vas napadejo občutki jeze, osamljenosti, stresa, utrujenosti ali anksioznosti je najboljša rešitev fizična aktivnost. Nekateri v takih trenutkih iščejo rešitev v nezdravi prehrani ali kajenju, posledice pa so kasneje tiste, ki človeka spravijo v še hujše občutke jeze. Kaj storiti, ko se v vas nabira jeza?

Tega občutka se je najbolje hitro znebiti, zato vam priporočamo kickboks, boks ali borilne veščine. Lahko delate vaje s pomočjo posnetkov ali pa v telovadnici, v obeh primerih pa boste s pomočjo udarcev sproščali svojo jezo. Če vas daje dologčas, se lotite aerobike ali pa si izposodite DVD z vadbo. Aerobika vas bo poživila, saj se vaje stalno spreminjajo, skoncentrirani morate biti na koreografijo, DVD pa je lahko izziv, da poskusite nekaj novega. Če se počutite osamljene se udeležite skupinskih vaj v fitnesu. Dobili boste občutek pripadnosti, lahko boste stkali nove prijateljske vezi. Proti depresiji se lahko borite s tekom, kolesarjenjem ali preprosto hojo v naravi. Svež zrak pripomore k boljšemu počutju, sonce pa vas lahko napolne z energijo.

Ljudem pod stresom najbolj ugaja joga, pilates ali Tai-chi. Pri teh vadbah je potrebna potrpežljivost in osredotočenost in tako nam zmanjka časa za razmišljanje o tem, kaj vse bi mogli še postoriti pa nismo.

Ljudem pod stresom najbolj ugaja joga, pilates ali Tai-chi. Pri teh vadbah je potrebna potrpežljivost in osredotočenost in tako nam zmanjka časa za razmišljanje o tem, kaj vse bi mogli še postoriti pa nismo. V današnjem času, ko se nam vsem mudi in nimamo časa za sproščanje svojih negativnih čustev, bi fizična aktivnost zelo pripomogla k boljšemu počutju.