Bliža se poletje. Čas je za akcijo, da bomo na plaži zgledali fantastično

Vsi poznamo občutek, ko se spomnimo, da gre čas prehitro, mi pa še nismo izpolnili naših novoletnih obljub. Postati fit in z lepo oblikovanim telesom skočiti v kopalke pa se nam zdi nočna mora.

slika članekslika članek2

Vendar ne skrbite, časa je še dovolj, ne ravno za sanjsko postavo, vendar pa do poletja lahko veliko naredimo za boljši bikini izgled.

Nekaj nasvetov za zdravo prehrano:

Sladkor je zelo velik krivec za odvečne kilograme in maščobne blazinice. Sladkor ne vsebuje nobenih hranil, ampak samo prazne kalorije. Sladkor nas prav tako na hitro nasiti, vendar smo po njem tudi zelo hitro lačni. Zaradi sladkorja tudi celice ne dobijo dovolj kisika, to pa vpliva na delovanje ožilja in možganov. Uživanje sladkorja tudi močno poveča krvni sladkor.

Zelo veliko sladkorja pa v telo vnesemo z pijačami. Vsi sokovi, gazirani ali negazirani, vsebujejo zelo, zelo veliko sladkorja. Namesto, da bi se od pijače odžejali, v telesu nastaja ravno obratni proces in nas dehidrira, kar pa negativno vpliva na naše telo.

Slika nam nazorno pokaže koliko sladorja je v določenih pijačah, podatek vas bo verjetno šokiral.

slika čanek3

 

 

 

 

 

 

 

Zato, je veliko bolje, da pijete vodo in nesladkan čaj. Pazite tudi pri kavi, saj tudi s sladkanjem kave zaužijemo veliko sladkorja. V vodo si lahko narežete različno sadje, ki bo vodi dalo odličen okus. Na ta način, lahko zelo znižamo dnevni vnos kalorij v telo, samo s pijačami.

Ravno tako kot sladkor, tudi bela moka vsebuje prazne kalorije, ne vsebuje vlaknin, mineralov, antioksidantov in vitaminov. Telo razgradi ogljikove hidrate v glukozo oziroma enostaven sladkor. Ta glukoza pa nato preide v krvni obtok in s tem pride do povečanja krvnega sladkorja. Nato pa se začne izločati inzulin, hormon, ki ima nalogo, da odstrani prevelike količine sladkorja v krvi. Inzulin spreminja glukozo v trigliceride, te pa se nalagajo v maščobne celice in rezultat tega je, da se redimo. Idealno za naše telo pa je, da je sladkor v krvi čimbolj enakomeren.

Tako je za naše telo najboljše, da uživamo čim manj predelanega sladkorja in predelane bele moke. Za vse ki ste zelo sladkosnedi, imamo pripravljenih kar nekaj receptov o zdravih sladicah in tudi kruhu, ki ga spečete sami iz polnovrednih mok. Recepte si lahko ogledate tukaj.

Pomembna je izbira živil, najbolje je, da čim več hrane pripravimo doma iz nepredelanih živil. Saj taka živila ne vsebujejo toliko sladkorja in slabih maščob.

Poskrbeti moramo tudi za vnos zdravih maščob, saj so zelo pomemben dejavnik pri transportu kisika po telesu.

Zdrave maščobe najdemo v naslednjih živilih. Nerafinirano hladno stiskano olivno olje, nerafinirano kokosovo olje, avokado, arašidi, lešniki, mandeljni, lanena semena in hladno stiskano olje, ribe…..

Pomembno je tudi da uživamo manjše obroke vendar naj med obroki minejo vsaj 3-4 ure. In seveda, da jemo počasi, saj le tako nam lahko možgani sporočijo, kdaj smo siti. Če hrano jemo hitro in je ne prežvečimo dobro, ima želodec veliko več dela s prebavo, kar nas utrudi. Če hrano jemo počasi, pa se prebava začne že v naših ustih s slino.

Nekaj nasvetov glede športa:

Vsi začetniki, morate paziti, da s športom ne boste pretiravali. Treba je začeti korak za korakom. Za začetek, bo že odlično, če si boste vzeli čas za pol ali enourni sprehod. To vas bo sprostilo in pomirilo, telo pa se bo razgibalo.

Odlična izbira so tudi izleti v hribe, tek kolesarjenje, plavanje, rolanje….

Vendar pa pazite, če se želite znebiti maščobnih oblog, vam telovadba z utežmi oziroma vadbe za moč ne uidejo.

Znano je, da več kot imamo mišic, več energije telo porabi že pri samem mirovanju. Problem pri naprimer teku, ali kolesarjenju je, da telo sčasoma začne za energijo kuriti mišice. To pomeni, da imamo manj mišic in telo bo porabilo manj kalorij pri mirovanju.

Zato je najbolje, da kombiniramo aerobno in anaerobno vadbo.

Pomembna pa je tudi športna prehrana, ki bo poskrbela, da se v telesu ne bodo izvajali kakšni neželeni procesi in bo nadomestila porabljene energije in nahranila naše mišice.

Ponudbo športne prehrane si lahko ogledate tukaj.

Izpostavili pa bi izdelek, ki je namenjen vsem, ki želite izgubiti maščobo. To je izdelek BGS Nutrition DC 247.

Sedaj pa aaaakcija, časa je še dovolj, le volja, potrpežljivost in pogum in rezultati bodo vidni kmalu.

drogeria.si

slikačlanek4